Selasa, 21 Oktober 2008

SalaMMM....

ASSALAMUALAIKUM!!!...hehehe..aku tgh senyum2 manja ni..ye la,dpat gak aku ada blog sndiri..sblum ni aku tgk adik2 aku asyik cite pasal blog..termasukla pak2 sedara,mak2 dara..panas la gua..rasa mcm ORTODOKS plak..kuno..tp mmg aku bute IT pun..hakahak..setakat sejam dah aku on laptop n create blog ni..aku still x paham aaaa..what the purpose blog ni diujudkan..ape yg best sgt..whats the problem with all this people haaa(mcm taik)..hakhak..tp xpe,aku akan belajar ngan dak memen(adikku no 3)@dak todek(yg last)..opsss..bkn bermakna aku lemah otak..cume nak memperhebatkan sel sel otak aku yg masih belum berhubung diantara satu sama lain..sbab tu aku slow sket..SLOW but STEADY...ok..perjalanan OPERA HIDUP akan bermula...!!!!HAKHAKHAK..

5 ulasan:

Suria Azhar berkata...

IQ kalau dh rendah..tak mungkin jd tinggi..terimalah hakikat tu yer..;P

SyaPAK berkata...

mcm taik..

Suria Azhar berkata...

ekekkekekekkeke..ko ade lap top baru eh?

Jalaks berkata...

keep on blogging..

hajah jongang berkata...

erhh ,
bosan n bosan n bosan ,
hahahah