Isnin, 20 April 2009

'Gua ada BARANG!!!BAIKKK punyeee...'


ahaa...ini lah minuman petang yg paling 'steam' bagi aku..

  • sebungkus BISKUT TONGKAT
  • air kopi 'o'
Dia punya 'feel'...x tahan beb..x terungkai dgn kata kata...aku bole 'layan' sebungkus besar kuantiti 25 ke atas..skali hadap je..

ditambah plak jikalau hari hujan..memang 'tangkap' kepala la..

paling 'lentok' bila 'finishing'..kena plak 'marlboro' sebatang!!!

kepada yg x pernah try..gua nasihatkan,kuatkan iman!!kalau agak agak 'condition' badan korang x brape tahan..gua syorksn 'layan' sket sket dulu..

Takut 'gigil' plak nanti!!!

'tinggalkan ibu sket nakkk!!!'

'opppsss..jgan lupa tinggalkan sikit utk org lain...'

'Anakkk...anakkk...'

2 ulasan:

Jalaks berkata...

hahaha...bangang..ape sebenar nye yg ko nak cakap ni nak...

SyaPAK berkata...

kesedapan biskut tongkat tu la..lembab