Jumaat, 24 April 2009

ohh..GIBRALTAR




haaa..ini adalah antara tempat yg bagi aku amat MENGAGUMKAN!!CANTIK..INDAH..sepanjang aku belayar..

Ianya adalah sebuah negara diberi nama GIBRALTAR..kalau le aku x belayar,mmg aku x akan dengar nama negara macam tu..apatah lagi nak jejakkan kaki kat situ..

Ia juga dikenali POINT OF EUROPE..sbb ia terletak yg paling hujung skali di benua eropah..kira macam TANJONG PIAI yg kat PONTIAN tu la..tp tg piai yg paling hujung di benua ASIA..(Tp keindahan GIBRALTAR 10x ganda dr TG PIAI...hakhak..agaknya TAIK2 dan BANGKAI2 BABI dr CHINA tu dah hanyut smpai tg piai..)

tp banyak pendatang haram kat sini..terutama MORROCCO..tp ok la..ada gak org ISLAM..so,tak susah cari makan..yg bestnya..boleh tengok banyak MASJID yg dibina sebelah CHURCH..PENDATANG HARAM FILIPINA pun ramai gak..FILIPIN ni mmg satu dunia dia ada..kat JEDDAH pun diorang bole ada..aku pernah PATNER ngan FILIPIN..dia ckap negara dia kecik,penduduk dah terlalu ramai..kat FILIPIN,ENTERTAINMENT no 1!!EKONOMI no2..sbb tu diorang susah pun xpe,asalkan program kat tv 24 jam berjoget dan terkinja kinja je...
*eh..cite filipin bodo ni watpe*

oh ye..GIBRALTAR ni sebelah SPAIN & MOROCCO...korang try la holiday kat sana..best aaa..
*macam macam ada*

ps/;aku suke yg terkinje kinje ni..hakhak(suke tgok la)

'tutup mata nakkkk...''

''anakkk.anakkkk"

Tiada ulasan: